lördag 15 mars 2014

Sjukgymnast !

Hejsan bloggen!
Har inte uppdaterat på länge men jag har tyvärr varit lite sjuk ( förkyld o hela köret ) har också varit o besökt en läkare för jag har haft väldigt ont i min rygg en tid, så nu ska jag börja gå hos sjukgumnast så hoppas vi de blir bra igen :)
Eduward har fått gå lite lätt nu i veckan men han har kännts super fin.  I förrgår var han helt fantastiskt. Red disco då också o han gick riktigt bra han med. Vi tränar på La rörelser nu så han e snart startklar för La :D

Idag blåser de utahelsike... men nu ska ja iväg o träna elin o rida disco!
Imorgon är det tävling i malmö både för mej o elin igen! Elin ska rida div 1 med touch me ( min gamla ponny )  och jag o Eduward ska rida en La.p1  :)
Jag startar nt förens kl 20.22 :00   haha tur ja nt börjar förens kl 11 på måndag :)

Här kommer lite bilder från tävlingen förra helgen. Kanske inte världens bästa kvalité men ni får stå ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar