måndag 10 mars 2014

Säsongen börjar bra (y)

Resultat från gårdagens tävling!
VINST!! Eduward var jätte fin o kändes jätte mjuk o harmonisk på framridningen och så fortsatte han o va inne på banan.
Vi red ihopa 71,711% o vann klassen! 
Domaren kom o krama mej efter prisutdelningen o sa att hon tyckte han såg lite ringrosslig ut haha :'D   tänk då va ja hade fått om hon tyckt han var på topp? :000 :D
Men jag är jätte nöjd med starten, Eduward skötte sig exemplariskt.  Ja o mamma trodde han skulle va rena kanonkulan när vi lasta ut / red fram ( han brukar va de, de första tävlingarna på säsongen )  Men nejdå , han var så lugn så. :D
Min gamla ponny och elev var också där o dom debuterade La ! Det gick jätte bra o dom var super duktiga!  :D   Dom fick drygt 61%  vilket jag tyckte var en kanonbra debut!
Idag ska jag hem till min underbara kille! Så eduward får en välförtjänt vilodag i dag (y)
Ha det bra kram:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar