torsdag 6 mars 2014

Tre hästar ridna!

Hejsan! Orkade inte skriva igår kväll. Kom hem vid nio o sen gick ja o la mej direkt!
Var rätt trött efter att ridit 3 hästar!
Red först Eduward och han gick riktigt bra. Han gick avslappnad/ avspänt och jobbade med ryggen hela tiden. Lekte mycket med formen och gjorde mycket övergångar från galopp till skritt osv vidare!  Det var även andra i ridhuset under tiden jag var där o jag fick sån berömmelse för min sits och att jag hade en sån fantastiskt fin ponny. Thihi man blir så glad :D
Sen kom min kära o goa elev så jag höll sen lite lektion och red Disco samt red jag igenom min gamla ponny.
Dom ska debutera LA på söndag ( samma tävling som jag ) så ska åka dit lite tidigare så jag kan hjälpa henne på framridningen också.
Vi tränade då lite program, satte fram dressyrstaket så hon fick träna mycket på vägar och lite smått o gått! Hon e så himla duktig:D

Idag blev det en massage och mys dag med min älskade ponny. Träning i morgon och på lördag. På söndag TÄVLING :D







Lite inspiration !
Bilder från weheartit! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar