tisdag 18 mars 2014

Kungen levererar!!

Asså  min ponny är grym!
Vann klassen i söndags också! Denna gången red vi i hopa 69,7% och hade 4 % till godo till tvåan.
Han var lite pigg o spänd i början på framridningen men lugna ner sig o slappnade av efter han fått springa av sig lite :) Inne på banan kändes han mjuk och han lyssnade på mig.
I dag är jag ledig från skolan och Eduward får ta en åka jag tur ut i skogen. Sen i eftermiddag ska åka o träna Disco.

När e nästa tävling? Jo på söndag. Då är det i Trelleborg och då verkar de som att nästa hela släkten på mammas sida kommer och tittar :D hihi såå spännande :)  Sen kommer  jag och Eduward ha uppehåll från tävlandet i någon vecka för sen drar de nationella tävlingarna igång och påskhelgen är det Öresundspelen som gäller.

Bilden är från när vi tog DM guld i höstas :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar