torsdag 20 mars 2014

Nersparkad ;(

Ajj ajj aajjj! Jag som trodde min rygg skulle bli bra nu! Men neej.. Blev
 nersparkad av en av hästarna vi har i stallet.( EJ EDUWARD) Han var jätte pigg o raceade  ute i hagen innan jag tog in honom och när jag hämtade honom  bockade han till så jag fick hans bakhovar i ryggen ( ej på ryggraden som tur e för då hade jag nog legat på sjukhuset nu ) men han träffa musklerna som ligger vid sidan om . Hade han träffat typ 4 cm längre in hade han nog nästan brutit ryggen på mig!
Jag fick ett fint märke och den ljuvliga smärtan kom tillbaks men det sket jag i för typ direkt efter hoppa jag upp och  red Eduward.  Han lyser upp min dag för han gick SÅ JÄKLA BRA :D
Men jaah får nog räkna med att jag kommer va liite öm nu ett tag men ähh sånt får man ta när man har häst ;) Hahah !!


Bild från tävlingen i ystad ( första tävlingen för i år ) E han inte sööt ? <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar