söndag 26 januari 2014

Rekommenderar INTE !

Hejsan bloggen de va ett tagsen ?:)
Nu ihelgen har jag varit his min kille o han kommer till mej ikv också när han slutat jobba :) Vi var inne i Tomelilla igår kväll o åt på pizzeria capri! uch säger jag ! Det var nog den värsta pizzerian ja ätit på. Ägaren tänkte höja priset på maten vi beställt när vi satt o åt o ja bara NEJ NEj! Sen stod han o klaga på allt o alla speciellt tjejen som stod i kassan. Stackars henne säger jag! O sen skulle vi själva slå in beloppet på kortläsaren när vi skulle betala.. ööhh okej .. service på högnivå! Haha.
Hmm hur var maten då? Marcus beställde en pizza o han blev jätte missnöjd. :/  o ja beställde kycklingspett me pommes. .  Ett litet kycklingspett me lite pommes. . Rena barnportionen osså skulle han höja priset bara för han gjorde spettet till mej för hand? Amen kom igen där står ju i menyn " kycklingspett" Ska man då betala mer för att få ETT kycklingspett som han gjorde för han nt hade några färdiga,  ist för en helt vanlig filé som där nt ens står på menyn..?
Nej den pizzerian kan jag verkligen nt rekommendera.  Många tycker säkert det är en jättebra pizzeria med god mat o så men jag kan ju inte säga att jag fick ett bra första intryck precis.

NU VILL JAG HA BORT ALL SNÖ så ja kan komma igång med träningen igen! Men enligt vädret ska de komma ytterligare 10 cm i morgon o varnar för snöstorm :( hatar detta!
Hade ju tänkt o komma iväg med ena hästen till ridhuset i mon bitti innan skolan men den planen sket sig när ja kolla vädret :/
Hoppas vädret ändrar sig !

Hörs sen :*

Lite bilder på Eduward när ha går i lösgörande from " lång o låg"
Det är ju väldigt viktigt atg ha sina hästar mjuka o lösgörande innan man kan träna hårt :)

2 kommentarer: