söndag 19 januari 2014

Hur påverkar snön mig?

Många älskar säkert snön eller hur? De är ju mysigt, vitt överallt o mina hästar älskar snö. Men varför måste den komma just nu?? Vet att det är ju inget man kan styra över men jag vill hellre ha snö över jul än nu strax innan tävlingssäsongen drar i gång.
Nää jag uppskattar inte snön som nu har kommit. Eftersom jag varken har ridbanan eller ridhus hemma kan jag ju inte träna mina hästar. Bosse o Eduward har fått vila i massor utav dagar nu bara för att vi inte kommer ifrån gården med släpet eftersom vi har en backe upp till vägen xD Så snön är ett väldigt stort problem för mig just nu! Snö ska ligga lite över jul/nyår men nu.. nu vill jag ha vår!!
Hoppas vägarna är bättre i morgon när jag kommer hem från skolan så jag i alla fall kan rida ut dom. Men då blir de nog att hålla i hatten xd Eduward vet jag ju kommer va as pigg och ännu mer nu för det är snö o kallt ute, Bosse känner jag ju inte så bra när han vilat i några dagar så vi får se hur han kommer reagera, men även fast han är ung o så så tror ja han kommer vara lugnare än vad Eduward kommer va!
Är hos min kille nu så ska nu fortsätta mysa lite med honom !

Höres sen :*

Eduward dagen innan vi åkte till SM i sommras!


                                             Älskar dej :* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar